Thursday, March 15, 2012

Benda yang paling teringin nak ada ;)

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

tangan ni macam segan2 je nak menulis dalam blog ni, macam tak pecaya je syazwani aniyah manja dah berjaya menghasilkan blog sendiri. hehe. jujur cakap laah, sebenarnya dah lama dah teringinn nak buat blog, tapi ada je kekangan dan kemalasan dalam diri sendiri utk tulis blog, malas utk belajar cemana nak buat blog, malas nak cari idea nak tulih apa dalam blog.

tetapi. secara tiba tiba.

saya mendapat tugasan daripada pensyarah untuk menghasilkan satu tugasan yang diberi nama 'reflective writing' dan beliau memberi kebebasan untuk menyampaikan dalam bentuk apa jua berdasarkan keselesaan setiap individu. sebagai contoh blog. eceeehh. kemain lagi. apa lagi, terus terfikir dalam hati ' ni peluang aku nak buat blog'. dan cubaan pertama berhasil. tahniah untuk diri sendiri dan terima kasih kepada pensyarah sbb mengutarakan idea yang sangat bermakna ini. kamsahamida ;)

so, sebagai post yang pertama, saya rasa tidak banyak yang saya perlu ceritakan. cukuplah memadai saya bagitau yang saya memilih untuk menggunakan blog sebagai alat untuk menyiapkan atau melaksanakan tugasan yang diberikan oleh pensyarah saya tersebut iaitu madam putri afzan :)

semoga kita berjumpa di post yang akan datang. dan semoga Allah memberi kerajinan saya untuk bersemangat menulis blog. kan baru belajar, semangat tu mestilah level maksima kan. okeeey. thats all. :)


No comments:

Post a Comment